HOME PROFILE BLOGLIST LINKS FACEBOOK TWITTER

Pentingnya Sijil SPM !


Bismillahirahmanirahim ,
Assalamualaikum , Salam semanis madu !

Hi semua , hi awak , hi sayang ? Alhamdulilah , lama gilerr aku tak taip entri ye dakk ? Huhuu ada yang rindu hamba ? Jangan mengharap boleh tak fyza ? Aku rindu nak berblogwalking !! Actually aku baru keluar hospital , wuwuuu ! Sedih okay , Alhamdulilah nasib takda apa-apa =') Last-last cuti sem laa badan nie haa nak sakit-sakit bagai , sengaja tak bagi aku tinggal kan rumah nie . Erk ? -.-


Intro dah panjang kemainn bedah oii ! Ok ok cuti sem pun dah sampai ke penghujung , 48 jam lagi kelas pun dah menjelang ! Eh macam menjelang hari raya pulakk -.- Tapi apesal jadual tak keluar nie , nie yang buat aku nak baling botol losyen kat depan lappy , Grrrr xD ! Jangan tanya kenapa aku tak datang kelas nanti , herherrrr >.< Ohhmaiii icress ! 


Berbalik pada niat sebenar nak taip entri , korang jangan bayangkan muka aku macam baby kat atas tuu . Buruk okay !! --' Pentingnya sijil SPM , bukan Sijil Perkahwinan Malaysia . Choiii ! Aku dah tension cari sijil SPM nie haa , fedup okay ! Sesungguhnya sijil itu amat-amat lahh penting , penat aku tawaf satu rumah nie haa . Rasanya rumah pun pening dah tengok aku asyik dok ulang alik jee . Huhuuu ! Elak aku nangis joget-joget kat depan rumah je nie haa -.- 



buntu okay ! :'( anyone yang tahu or pernah mengalami sijil SPM hilang nak buat macam mana . Cuba share sikit =') 
Mungkin nie entri last aku , nanti kalau ada masa aku taip entri lagi okay . Maklongg laa kalau dah dekat kolej nanti pandang blog pun sebelah mata jee . Gituuuu ! >.< 

Akan merindui mu sayangggg !
Fyza Laa 

2 123 commenterr !:

nurul ezzatie zulkarnain berkata...

tak pernah lagi ada pengalaman sijil hilang ni. sebab sijil spm ezzatie memang tertinggal dekat rumah kawan masa ambil dulu.

btw, jemput join GA ezzatie http://ezzatie-ezzatie.blogspot.com/2013/06/mini-giveaway-simple-simple.html

lala yusof berkata...

akak pernah hilang dl;-) pi j.pelajaran negeri msg2 & ada borangnya, kata je hilang sijil spm..hrp dpt membantu/try tel dl jpn tanya kot2 ada prosedur baru